Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är helt ny på forumet och inte varit särskilt aktiv även om jag läst lite.
Har försökt att läsa mig till regler för forumet men hittar inget. Är det kutym att skriva på engelska eller är det en översättningsfunktion igång? Om det är automatisk översättning så tycker jag att den gör mer skada än nytta då meningsbyggnaden ibland blir obegriplig och vissa ord översätts helt fel eller inte alls.
Skriv på svenska. Översättningen är nått som google gör automatiskt. För övrigt gäller Sveriges rikes lag + sunt bondförnuft på detta forum. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Hur stänger man av översättningen? Din text är på svenska men jag hittar ingen inställning. Tack på förhand
Hur stänger man av översättningen? Din text är på svenska men jag hittar ingen inställning. Tack på förhand
Vet inte om det går att stänga av. Jag har faktiskt ingen aning alls varför google översätter hela siten. Dock märker jag inget av det själv utan har bara sett att översättningarna kan ske om man kommer in via google. Går jag direkt mot www.ham.se så har jag aldrig råkat ut för någon översättning.
Märkligt, för jag har fått översättningar då jag har gått direkt mot www.ham.se så jag tvivlar att Google har ngt med det hela att göra. Längst ned på varje sida (sidfoten) står det ngt om automatöversättning. Gissar att admin har stängt av det bara.
Tack för info hur som helst
Hur ända in i h ändrar jag på mitt användarnamn ?
Hälsningar Harald / SM7AP
En mobilversion av sidan skulle iallafall få mina besök att öka. Kika t.ex. på swedroid.se som fungerar bra både i dator, telefon och via program som Tapatalk.