Jag förstår dig Concorde, men förstår ej varför du ej skriver om vem du är? Är du rädd för något? Jag har startat en del trådar, men som du märkt finns det alltid en viss amatör som alltid skall in och jävlas med mina trådar och föra över det till sitt eget forum. Det är ingen som har bett honom att lägga sin näsa i blöt, varför slutar han inte med det? Det är ej rätt att förfölja en klubb eller ring och göra narr av det hela. Sanningen är att det är inte jag (vi) som krånglar till det, men du får det till att det är vårat fel. Varför hela tiden låta denna amatör förstöra allt som vi skriver om, denna amatör får ju svara på ett mycket otrevligt sätt, utan att någon av er tänker efter. Låter han bli våra trådar, så blir allt lugnt, vi (jag) skriver ej på amatörens eget forum. Tänk nu efter noga, så förstår nog många att det inte är vi som börjar bråka med amatören, men jävlas han med oss får han leken tåla. Han har ju själv valt att strida mot oss, vi förstår ej varför. Vi (jag) vill bara ha lugn och ro och kunna skriva på HAM.SE utan att amatören lägger över det till sitt forum. Men som vanligt kommer detta på hans forum och han skall ha sista ordet. Läs gärna på hans forum, tror ej jag behöver skriva vilket forum det gäller. Gå sedan tillbaka till HAM.SE och skriv vad ni tycker.
73 de Janne