Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mycket, mycket bra inlägg av dig Roy. Kanske nu en del fattar hur det ligger till och att kunna köpa kontant är väl inget fel, kanske bara svensk avis
Mvh Janne
... finns det alltid de som vill ställa till bråk, men de mår inte bra
Varför jag rörde till det en aning i tråden beror på att jag tyckte den blev lite onödigt ensidig och tråkig.
Någon enstaka stämningslättande kommentar kan ibland var bra, men att lyfta en tråd som man själv tycker är tråkig eller som man tycker surnat är kontraproduktivt. Att fylla den med en massa OT skapar bara en massa möjligheter för andra att hugga på och säkerställer mer eller mindre osämja i slutänden.
Kanske kan skriva som en del gör, så här ungefär:
Ja så är det, håller med dig, du är såååå bra
Inget direkt konstruktivt det heller, men är man tvungen att skriva något så är det kanske bättre än ingenting...??..
Nu slutar jag på den här tråden, återkommer i mina memoarer där det kommer att bli mycket kul att läsa om allt som hänt i ämnet. Allt från de mest fantastiska kunder till de som har lurat oss och kostat stora summor genom åren.
Memoarer som kommer om kanske 5 år....
Pundet ger fortfarande rel låga priser på vissa riggar och utrustning.