Du har ju här på HAM.SE igår meddelat din uppfattning till mig så här Tore;
"...det är snarare sannolikt att de teorier som jag själv har är alldeles fullständigt korrekta. Till och med väldigt sannolikt."
Läser man tillbaka i trådarna så framgår det att det du baserat dina teorier på indirekt pekar ut ett antal personer för att arbeta efter dold agenda och att ha påverkat SSM. Det är vad dina teorier säger. När du sedan ombedes styrka de påståendena du häver ur dig så hänvisar du inte till vare sig dokument eller något annat faktarelaterat som stöder din tes. I stället kräver du av de som du indirekt pekat ut att de själva skall bevisa att de inte arbetar efter dolda agendor. T o m du förstår att det inte låter sig göras. Hur skall t ex jag bevisa för dig att jag inte kört in ett lass ved till kaminen för en timma sedan. Möjligen skulle jag med hjälp av bildbevis och vittnen kunnat bevisa för dig att jag kört in veden men det är ju en annan sak.
Om jag påstår att du kör olagligt med 5 kW och fuskar med dina contestresultat (vilket är min övertygelse att du gör) så borde det väl vara jag som måste presentera bevisen för detta och inte du själv som skall bevisa att du inte kör för hög effekt och inte fuskar. Hänger du med i resonemanget eller det är helkört att försöka diskutera vidare med dig Tore?