Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte, det måste ju någon utifrån bedöma, vad anser du?
"det där borde du redan kunna, köp någon gammal tysk bok och läs själv"
Föreslår "Grundlagen der Röhrentechnik"
73/
Karl-Arne
SM0AOM
Visst är det så, och många rastlösa själar tröttnar snabbt då de nått målet och snabbt skaffar sig ett nytt mål i någon annan riktning, "full speed ahead".Den som verkligen vill nå ett mål gör i regel det!
Nej, det är inte en snabbtelefon eller ersättning för 27MHz som det är tal om, då har man nog tyvärr missuppfattat en aning vad det egentligen rör sig om.Jag kan inte försvara snabbutbildningar eller värvningar typ "häng med på den här kursen ett par helger så kan vi prata radio sedan".
Säg inte det, alla har sina faser i livet,Därmed inte sagt att allt var så mycket bättre förr och det finns många exempel på "oldtimers" som väl egentligen inte kan, eller har kunnat något annat inom hobbyn, än att just "prata radio"!
en sak jag skulle vilja veta är vad tycker nimbe?
Trots detta finner jag dig hal som en ål i debatterna, har du måhända en bakgrund som politiker?
Må vara att tyskarna kan skriva böckerna men fransoserna är bäst på praktiken ))
Kanske det
Jag hade en mycket god lärare under min tid i Baghdad, Saddam Hussein, såg du inte hur bra han var vid rättegången mot honom?
Dom kunde inte knäcka honom men hängde honom ändå, sharialagarna du vet
أنا رئيس العراق وأنا لا أقبل هذه المحكمة!
Sweet jesus vilket hantverk och vilken dedikation!
Sweet jesus vilket hantverk och vilken dedikation!