Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och inte nog med det. Den förstärks av lyssnaren och vidarebefordras sedan till tre oberoende sanningsvittnen - ett förfarande inte att förväxla med de i sammanhanget harmlösa kedjebreven. Antennvaxet lagras i öronen så att eventuella korn av sanning stannar utanför...... Man har flera gånger försökt att återskapa funktionen med spiralsladdar, men som alla kan konstatera funkar det inte, all skit som sägs kommer ut i andra änden på sladden.
Roy, en sådan här bara måste finnas hos dig!... En bra vågfella bör finnas hos alla radioamatörer. Liksom bra råttfellor...
... FoxPapaDelta ...
... Jag tänkte tipsa om denna när jag ändå skriver: **DIFFERENTIAL MIKROFON / MYMEX STOCKHOLM** på Tradera. Mikrofoner |
Den berömda Mymex mikrofonen har väl många radioamatörer provat och kört med...
... Jag har haft standardmodellen i fullständigt oanvänt skick. Den gav jag bort för ett par veckor sedan till en lärarkandidat som är samlare av mikrofoner.
Det är lätt att misstänka att leverantören satt priserna för att kunna redovisa ett "lysande" lagersaldo. Sådant brukar dock kunna straffa sig i längden.... Ta en koll på hela sortimentet!
Vem har råd att slösa så mycket pengar ?