SM0GLD
Vänsterhänt
Vi provar! det blir nog bra.Vad säger ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi provar! det blir nog bra.Vad säger ni?
Custom bike show i Norrtälje ?har annat på agendan i morgon som jag inte kan flytta.
Det hade varit riktigt kul men det blir en roadtrip med familjen och svärföräldrar med anledning att jag för ett tag sedan fick ett jämt antal årsringar så radion får vila, det blir lite bökigt med rördrivet från bilen.Custom bike show i Norrtälje ?
Parkerar man i en nedförsbacke så brukar det ordna sig...det blir lite bökigt med rördrivet från bilen
Parkerar man i en nedförsbacke så brukar det ordna sig...
Vi är ett gött gäng så vi är i och för sig många som kan skjuva.Parkerar man i en nedförsbacke så brukar det ordna sig...
Jag hörde en SM5:a som sa att han körde AM.Jag körde AM med ART-13 och BC-342.
Du är välkommen på AM nästa gång..Hej
Jag var med på frekvensen på 40 m men jag var väldigt störd av killarna i Skåne som låg på frekvensen bredvid. Jag körde AM med ART-13 och BC-342. Men mottagaren lade av efter varje PTT tryckning på sändaren så nu blir det felsökning på BC-342. Ja, jag ber att få återkomma när grejorna fungerar bättre. Men det skulle vara kul om fler körde AM!
Det gick jättebra!....utan contest.Viket band ska vi i så fall välja, det gick ju bra med 40m sist....
Bra då kör vi på lördag 7158kHz kl 10.För min del är rör-ringen prio1.
Prio 2 blir att åka till återvinningen och tömma släpvagnen