Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kör du batterier för att driva alla omformare ?Hej!
Förtydligande, MD-7 modulatorn är anod och skärmgaller modulerande.
Hej!Kör du batterier för att driva alla omformare ?
Under slutet av 60-talet och en bit in på 70-talet fanns det farbröder på 80 m och 2 m som fortfarande körde AM.Från 1973 och framåt när jag gått med i SK3AH har jag inget minne att någon körde AM.
Va bra, då får vi ju njuta lite av den så efterfrågade skärmgaller moduleringen...Nu ska jag prova om en nyrenoverad Geloso 4/104 med frekvensräknare kan fungera tillsammans med DX-40 på AM.
Lennart
Har fått OK av xyl trots att jag är mitt i en totalrenovering av lägenheten.Nu är det dags för Rörringen igen.
En Geloso med frekvensräknare måste vara så nära man kan komma en rördriven digitalklocka...Nu ska jag prova om en nyrenoverad Geloso 4/104 med frekvensräknare kan fungera tillsammans med DX-40 på AM.
Hmm... Svårt att förtränga upplevelsen av en Ra200 inkl acklåda på ryggen, så jag minns att jag gjort lumpen. Jag avser lyssna, som brukligt, men luftar inte min Kenwood 430S (bara grus).Vi som tillhör generationen som har gjort lumpen:
Några frivilliga imorgon??? förutom -DFF och GLD förstås...