Virulent diatrib
"Virulent diatrib
Ingemar det får fanimej vara någon kontroll på ditt beteende. Måste vi andra dras med dina absurda ideér?
Lägg gärna upp dina pajer på din hemsida, men ta bort allt vad du har med SSA att göra. För övrigt tycker jag att dina utlopp är klara skäl till att du lämnar din plats inom SSA. Ska det i överhuvudtaget gå att göra ett ryck för SSA ska det inte rivas av dej.
Har blivit uppringd av flera som undrar över SSA och Dej Ingemar.
1 Styrelsen fattade beslut om att driva ett nytt projekt för repeatersamordning, det togs ett beslut på årsmötet 2003 för motion nr 4 att SSA skulle jobba för att finna ett sätt att koordinera, vad gör du då naturligtvist låter medlemmar ur SM0 lägga in ytterligare en motion, tillika att du inte stödjer SSA´s arbete för tagna beslut under styrelsemötet. Triggar du dessa personer att ragga röster eller är det bara din enfald som gör att du lägger ut det på SM0 sidan?
2 Varför varför ringer just du Ingemar till PTS och kollar vad som händer med beslutet, har vi inte en som medlar ? Att dina uppfattningar går ut på att urhålka det sista inom ett långt tråkig väntetid på beslutet och hänga ut dom på webben gör mej så jäklars besviken att jag ber SM5 medlemmar att ringa Ordföranden med det budet att ta ner dej som styrelse rep. för SSA.
Om så detta är det sista jag gör inom SSA så står jag fast för dessa 2 punkter.
Göran SM5WGM
Kommentar: detta aktstycke anlände från "Göran & Merita" alias DL5 alias SM5WGM med kopia till styrelsen_samtliga lika med 26 personer den 31 mars. Anledningen var min rapportering om PTS och föreskriften som jag försökte följa i detalj enligt önskemål från flera intresserade medlemmar. Och då särskilt en av dessa rapporter som jag skrev när det visade sig att 1 april skämtsamt uttryckt var ett "aprilskämt", den rapport som raderades av ordf varefter vidare uppladdning stoppades.
Förf synes mena att jag borde stoppa "olämpliga" motioner från medlemmar och att jag som nyhetsredaktör på ssa.se inte borde ringa till PTS och kolla vad som händer med beslutet. Sen är det då tillmälen som absurd och enfaldig och att DL5 tänkt starta något slags bondeuppror som ska tåga till Kungs (SMK) för att begära Landshövdingens (DL0) huvud på ett fat.
Det var detta som fick mig att själv tappa huvudet och tröttna på hela cirkusen. Nu tröstar en veteran med att det alltid har varit bråk och storm i vattenglaset SSA, så det är inget nytt och bättre då att stanna och fäktas med väderkvarnarna än att kasta in handdukten. Censur och dumma emejl får man stå ut med under nuvarande regim. Jag avgår därför fram till och med årsmötet eftersom jag saknar förtroende för den nuvarande styrelsen men är beredd att ställa upp för en ny styrelse efter årsmötet i Borlänge.
"Om så detta är det sista jag gör inom SSA" slutar DL5. Ja, det kanske inte vore någon dum idé.
Det skulle faktiskt behövas lite föryngringsytor där vi kan plantera snabbväxande energiskog. Vännen Teemu ligger redan med spikskorna i startblocken redo att rycka in som DL0 om både jag själv och tilltänkte CAI avböjer.
Ingemar Myhrberg / SM0AIG
Efter detta förfärliga kattrakande bjuder vi på lite pausmusik medan du väntar på nyheter på ssa.se där det nu står stilla sedan nyhetsredaktörerna DL7 och AIG inte beretts tillträde respektive fråntagits sitt password för uppladdning"
Detta är direkt kopierat från DL0´s hemsida
http://www.svessa.se/sm0/
Heja Ingemar SM0AIG
Jag håller tummarna att Du kommer tillbaka vid årsmötet,och återkommer som DL0
73 de Thomas 0FMY
--------------------------------------------------------------------------------