Jorå ATJ höll mig i ett järngrepp när jag var webbmaster, sedan när jag fick nog av att vara slav under förtryck begärde jag att få sitta med på styrelsemötena under punkten hemsidor, men tji nej det fick jag inte, antar väl att ATJ tagit åt sig äran för allt MITT jobb, han lyfte ju inte ett finger själv.
Ne då fick det vara nog så jag avgick... jag kan köra radio istället för att vara slav åt Styrelsen. Hua...
När jag sedan blev "obekväm" och försökte tala om för de betalande medlemmarna om vad styrelsen och vissa personer sysslade med så drog man örona åt sig och drog igen blixtlåstet, "Vi kommenterar inget" den metoden kör ju styrelsen med.. hua luktar diktatur lång väg...
Jaja, 3vlig 4e advent på er alla hela högen, ta nu chansen när ni ligger och flämtar efter att ha intagit julmaten att författa motioner. Även en liten motion kan göra stor nytta om flera tänker på samma sak. Om intresse finns kan jag fixa en webb under julen där man kan skcka in sina motioner så att andra också kan se.
73 de Teemu SM0WKA
fd SSA Webbhakkare som avgick i protest