Tommy Ämtenmyr
Well-Known Member
Sm6wxy vilka tider gäller?Du är välkommen första lördagen i månaden kl 10. Vad har du för call?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sm6wxy vilka tider gäller?Du är välkommen första lördagen i månaden kl 10. Vad har du för call?
Kul med en rigg som appellerar till kvinnor, är inte så vanligt...
Vad gäller Gerät så har vi nått en "working agreement" som i stora drag är som "don't ask, don't tell". Dottern (snart 15) är betydligt mer förstående vad gäller mysko prylar med många rattar. Jag försöker ge hennes ingeniörsgener så mycket gödning som möjligt. Pryon i början av året visade i alla fall tydligt att hon var bättre på att byta hjul på en bil än alla klassens pojkar, så något har jag väl gjort rätt i uppfostran[1].Det var nog endast i annonserna. Min XYL anser att FT-101 är precis lika mycket missprydande och
i vägen som de andra apparaterna...
Det är dom. Jag har dem också fast mottagaren har jag som Sommerkamp den med. Inte heller kört mina sen ’Ehrlander va statsminister’ men ngn rör-ring har jag tänkt överraska med demJag har dom här ståendes, men inte törs jag sätta ström på dom inte, har väl inte varit igång på en miljon år. Men dom är vackra att se på.
Tjusiga. ”They don’t build’em like that anymore.”Jag har dom här ståendes, men inte törs jag sätta ström på dom inte, har väl inte varit igång på en miljon år. Men dom är vackra att se på.
View attachment 11872