Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo det kan vara spännande och utmanande på flera sätt.../P med rör... Låter spännande...
10W det kräver ju en "Gris" Det tillför ju ytterligare en dimension!!!I mitt fall funderade jag på att släpa med mig en Ra200 och ropa in med 10W AM,
Jo, för AM/Foni funkar det att trampa, men jag fixar inte att telegrafera samtidigt som jag trampar. Därför har jag fixat att kunna välja på en roterande omformare från 12 V till 300 V, eller en statisk omformare 12 V till 300 V enligt idéer från Johnny -UCZ. vad gör man inte för att köra portabelt med röriga klassiker.10W det kräver ju en "Gris" Det tillför ju ytterligare en dimension!!!
Även jag har ett tajt schema den dagen.Tyvärr så måste jag lämna "Walk Over" på lördagens RörRing...
Jag ska åka veteranrally med en av mina MC
Jo. Uffe hinner med båda aktiviteternaÄr det inte nästa lördag?
Är det inte kl 1000 SST ? SvenskSommarTid.Hmm, jag har visst RÖRt(!) till det lite i värmen....
RörRingen körs ju naturligtvis 6/7 och inget annat på 7158kHz kl 1000 SNT som vanligt.